Často kladené otázky

Ako zistím či je ubytovanie voľné?
Po kliknutí na konkrétne ubytovanie sa v dolnej časti objaví kalendár, kde vidíte aktuálnu obsadenosť.

Kde sú uvedené ceny ubytovania?
Po kliknutí na konkrétne ubytovanie sa v dolnej časti objaví kalendár, kde vidíte cenu za jednotlivé noci a po výbere požadovaného dátumu sa objaví celková cena.

Kedy mám zaplatiť za rezerváciu?
Pre potvrdenie rezervácie je potrebné uhradiť akontáciu, ktorá sa Vám zobrazí počas rezervačného procesu, buď je to isté percento z celkovej sumy alebo celá suma, zväčša sa jedná o tretinu a zvyšok hradíte až na mieste priamo prenajímateľovi ubytovacieho zariadenia. Rezervácia zaplatená ihneď kartou je automaticky potvrdená, platba však bude stiahnutá po potvrdení prenajímateľom ubytovacieho zariadenia.

Kedy dostanem potvrdenie o rezervácii?
Po pripísaní platby na účet nášho partnera Vám e-mailom príde potvrdenie o zakúpenej službe so všetkými potrebnými údajmi vrátane kontaktu na prenajímateľa ubytovacieho zariadenia.

Môžem stornovať alebo zmeniť rezerváciu?
Storno alebo zmenu rezervácie je potrebné urobiť písomne, teda emailom. Za túto službu sa zväčša hradí poplatok, resp. storno poplatok. Všetky aktuálne poplatky sú uvedené vo Všeobecných podmienkach poskytovania ubytovacích služieb.

Je možné prísť aj s domácim miláčikom?
Pri výbere ubytovania kliknite na Filter a označte ikonu psíka, čím sa vyfiltrujú len ubytovania, kde je možné s domácim miláčikom prísť.

Čo si zobrať so sebou, ak sa ubytujem v majáku?
Na celý čas pobytu je potrebné si priniesť dostatočné množstvo potravín, uteráky, kuchynské utierky, zápalky na zapálenie sporáka, čistiace prostriedky a ďalšie potrebné veci nutné k pobytu v majáku. Do majákov Savudrija, Veli Rat a Struga je možné doviezť potraviny za príplatok, po dohode aj do májákov Sv. Ivan na pučini, Porer a Prišnjak. Ďalšie majáky Sušac a Palagruža sa nachádzajú na šírom mori, kde nie je možná dodávka potravín počas pobytu.

Čo ak sa mi niečo stane počas ubytovania v majáku?
Vo všetkých majákoch sú rádiostanice a núdzové kanály, pomocou ktorých sa dá privolať rýchla lekárska pomoc alebo požiadať o lekársku radu. Pre klienta v ohrození príde rýchla lekárska pomoc na rýchlolodi alebo helikoptére. Navyše, vo všetkých majákoch, okrem Prišnjaka, bývajú aj ich správcovia s rodinami.

      Čerstvo pražené zrnkové kávyUbytovanie v ChorvátskuUbytování v ChorvatskuChaty na prenájomChaty na pronájemVtipné darčekyOriginálne darčekyZájezdy k moři